WECK 500 мл бутилка за сок WECK, отвор: кръгъл ръб

Налично, време за доставка 3-4 дни (BG)
| Диаметър - външен | 79,5 mm |
|---|---|
| Държава на производство | Германия |
| Материал - категория | Прозрачно стъкло |
| Обем - препоръчителен | 500 ml |
| Обем - пълен до ръба | 540 ml |
| Подходящ за печат | Да |
| Форма - основа | кръгъл |
| Цвят | прозрачен |
| височина | 183,5 mm |
| тегло | 290 g |
| Производител | Weck glass and packaging GmbH, Alter Heerweg 2, 53123 Bonn, [email protected] |
| Диаметър - външен | 79,5 mm |
|---|---|
| Държава на производство | Германия |
| Материал - категория | Прозрачно стъкло |
| Обем - препоръчителен | 500 ml |
| Обем - пълен до ръба | 540 ml |
| Подходящ за печат | Да |
| Форма - основа | кръгъл |
| Цвят | прозрачен |
| височина | 183,5 mm |
| тегло | 290 g |
| Производител | Weck glass and packaging GmbH, Alter Heerweg 2, 53123 Bonn, [email protected] |

WECK – Традиция и качество за буркани за консервиране
Марката WECK е символ на качество, иновации и традиция в областта на бурканите за консервиране вече повече от 120 години. Като пионер в съвременния метод за консервиране, WECK е усъвършенствал класическия буркан с гумена лента и стъклен капак. Характерните буркани с релефна ягода представляват устойчива, многократна и стилна възможност за съхранение на храни.
Бурканите WECK са популярни не само сред любителите готвачи, но и в гастрономията, деликатесните магазини и креативните опаковъчни решения.
Общата заоблена уста на WECK е съществена характеристика на традиционните бутилки за сок. Тя позволява лесно и надеждно затваряне с помощта на стъклен капак, гумена лента и характерните щипки за консервиране. Равномерната, заоблена форма на устата осигурява оптимално уплътнение и лесно почистване. В нашия асортимент ще намерите подходящите капаци и гумени ленти на WECK за различни бутилки и приложения.
*Отстъпката се отнася до икономията в сравнение с цената за единица продукт.
Важно: Капачките трябва да бъдат поръчани отделно. Моля, уверете се, че са добавени в количката ви.





















